Nemesócsai Carp Paradise - Szlovákia

Horgászat időpontja: 2009. szeptember 24.

Barátaimmal szerettünk volna egy új tavat meghorgászni, ezért választottuk ezt az eléggé elhíresült magántavat.

Megközelítés - Érkezés

A tó a Komárom-Pozsony főútvonaltól körülbelül 3km-re van Nemesócsán. A tó neve Carp Paradise Zemianska Olča. Reggel 7-kor indultunk, negyed nyolcra már a tónál voltunk. Várt ránk egy kellemetlen meglepetés, a tó majdnem tele volt. Nekünk csak a mély részen (7-8 méter) jutott hely. Nem tudtuk, hogy telefonos előfoglalás van. Mindegy, kifizettük a jegyet (10euró/12óra), bepakoltuk a sokk cuccot a taligába, mert az autó kint marad és irány a horgászállások.

A tó

A tó területe úgy 3-3,5 ha, a környezete szép rendezett, gondozott. Első ránézésre látszik a törődés. Kavicsbánya volt, tehát keménymedrű tó. A bejáratnál van egy kis horgászüzlet, ahol pár dolgot kapni, horgot, zsinórt, csalit mondjuk kicsit drágán. Mellette egy vendéglátó is működik, ahol akár kajálni is lehet, de az árak itt is elég borsosak. A WC tiszta kulturált és "ingyenes", viszont a zuhanyzásért 2 eurót kell fizetni.

Horgászat

Kicsit szomorkásan, de letelepedtünk, nemigen örültünk a mély víznek. Nemsokára a barátomnak kapása volt, de valami akadó a víz alatt megfosztotta a haltól is és az előkétől is. Ez még megismétlődött 2x, majd sikerült fognia egy 4,40-es pontyot. Nekem úgy másfél órájára a bedobás után volt az első kapásom és életem eddigi legnagyobb pontyát fogtam meg. 13,8 kg. Később még fogtam egy 4,70-es potykát. Volt még pár kapás és ennyi. Szemben a sekélyebb vízből elég szépen húzkodták a szebbnél szebb potykákat. Tudni kell, hogy itt nem ritka a 10 kiló feletti ponty. 10-15-öt biztos láttunk tegnap, csak sajna más sporik horgain. Összességében elég jó nap volt. A nem nagy sikerhez hozzájárult a hely „nem ismerete” és a nem valami jó legjobb horgászhely.

Még pár szó a tóról

Éjjel-nappal hívható helyfoglalás (421905747697, magyarul is) A tavon a csónakhasználat ingyenes, de csak a bóját bevinni első etetéskor és a horgászat végén bemenni a bójáért. 12 óra --- 10 euró 24 óra --- 15 euró 1 hétre 100 euróba kerül a horgászat. Lehet bérelni faházat is, 30 euróért.

Hozzászólás(ok) 10 hozzászólás
Hozzászóláshoz regisztráció / bejelentkezés szükséges.