Joker horgásztó 2011

Horgászat időpontja: 2011. június 5.

Fél 7-kor indultunk el apámmal a Joker tóra, annak a reményében, hogy sok halat fogunk. Most a szigetre mentünk be, azon belül is a halőrháztól távoli oldalára.

A tó

Maga a tó egy felülnézetből úgy néz ki, mint egy "téglalap" aminek közepén egy "kisebb téglalap" van. Az utóbbi időben a sok esőzés miatt eléggé sokat emelkedett a víz, kb. 1-2 métert, de elvileg augusztusra visszasüllyed. A szigeten sok fa van és növény, ami nagyon jó hőmérsékletet tud biztosítani a horgászat során. A tónak a partján is vannak fák, de azok kisebbek, mint amik a szigeten vannak. A szigetre csónakkal és komppal is be lehet menni. Maga a környezet elég tiszta, rendezett és szép, és kedves a tó tulajdonosa is.

A horgászat

Mint ahogy írtam a szigetre mentünk be. A víz már 3 méterre 3 méter mély volt, és voltak akadók is, mert még az esőzések előtt a part alacsonyabb volt, és sok bokor meg fa volt ott. 3 bottal 3-4-5 méterre horgásztunk a negyedikkel meg kicsit távolabbra is. Nagyon sok halat fogtunk, és egy kevés el is ment. Az első halat 7 óra után pár perccel fogtam. A nap alatt 20 pontyot sikerült meg fogni, és egy kevés elment. Feeder és match módszerrel próbálkoztunk. A halakat csontira, kukoricára, és pellettel fogtuk. A nagy része a halaknak 2kg körül volt, de 2 négyes és 2 hármas is volt. Nem csak mi, hanem sok más horgász is nagy fogással büszkélkedhetett, volt, aki 2 napja horgászott, és több, mint 30 halat fogott, amik közül főleg 5-6 kg-osak voltak, és egy pár nagyobb. Volt egy olyan horgász, aki egy 20 kg-os halat is fogott! Az időjárás délután fél egyig engedett horgászni, aztán sajnos mennünk kellett.

Hozzászólás(ok) 0 hozzászólás
Hozzászóláshoz regisztráció / bejelentkezés szükséges.