Joker horgásztó 2009

Horgászat időpontja: 2009. augusztus 12-13.

Ez a cikk egy 24 órás horgászat kalandjait meséli el. A horgászat csak és kizárólag a "Fogd ki és engedd vissza!" gondolat jegyében telt.

Horgászat - kapások

Erős alapozó etetés után vártuk a kapásokat! A társaságról csak annyit, hogy volt köztünk amatőr és profi bojlis egyaránt. A legtapasztaltabb Gábor barátom volt, aki a DD baits termékek magyarországi forgalmazója és teszthorgásza egyben! Akiknek az a kérdése, hogy lehet, hogy hétköznap éjszaka is horgásztunk, azoknak az a válaszom, hogy sokan voltunk, így nyitva tartott a tó éjszaka is. Nem a legdurvább nap volt, mivel a halak nem nagyon akartak enni, de ha volt kapás az mind erőteljes húzós, egyszóval igazi pontykapás volt. Rengeteg "kis" 2-3 kg-os pontyot fogtunk, de igazán nagy hal nem akart jönni. Nagyon sok halunk leakadt (talán a horog vagy az előke nem volt jó), ami nem kis derültségre adott néha okot, mert folyamatosan zrikáltuk egymást, szóval a hangulat jó volt (Talán a sok sörtől :)

Az első jobb halat sógorom (Krisztián) fogta, amely egy 6,20-as tőponty volt. Ezután már nem igazán volt említésre méltó dolog, hacsak az nem hogy Zoli barátunk szendvicsét a kutya megette  Volt megint min röhögni! Az éjszaka viszonylag nyugisan telt, ami azt jelenti, hogy konkrétan egy büdös kapás nem volt! Ahogy virradni kezdett a kapások is megjöttek, Gábornak szinte öt percenként volt kapása, tokhal, ponty, amur volt a menü, de közben a sógorom botja is "elsült" ez is amur volt! Aztán jött a nap legnagyobb hala egy 13,5-kg-os tükörponty. Ezután mi elkezdtünk összepakolni és elhagytuk a tavat! Gáborék még maradtak.

Összeségében

Sajnos most nekem nem sikerült nagy halat fognom :(, de nagyon jól éreztem magam. Jó társaság volt ez a mostani nagyon, még biztos lesz közös peca. A tó szerintem most nagyhalak tekintetében nem volt a legjobb, de mindent egybevetve azért nem volt rossz! Köszönök mindent a barátaimnak nélkülük unalmas lett volna! Catch&Release!

Hozzászólás(ok) 4 hozzászólás
Hozzászóláshoz regisztráció / bejelentkezés szükséges.