Ekeli Eszter horgásztó

Horgászat időpontja: 2009. június 11.

Mivel még szlovákiai horgásztóról nem láttam cikket, gondoltam írok pár sort.

A tó elhelyezkedése - megközelítés

Ez a kb.2,5 hektáros tavacska Ekel (Okolicna/na Ostrove) határában található. Komárnótól úgy 20 kilométerre Nagymegyer (Velky Meder) irányában. Miután belépünk a faluba az első kanyarnál jobbra kell fordulni, így jutunk el közvetlenül a tóhoz. Tegnapi horgászatunkhoz ezt a vizet választottuk.

Érkezés

10 órára értünk a tóhoz, majd kifizettük a napijegyet (8 euró – 2240 Ft) és nekiláttunk a horgászatnak. Csonti-kukorica szendvics volt a választott csali, mivelhogy ezt a ponty és a tokhal is szereti. Mindkét halfajból hatalmasak vannak a tóban. Fél órán belül beindultak a kapások, kárászok jöttek felváltva tokkal. Négy darab gyönyörű példányt is sikerült fognunk tokhalból. Én hármat,135/9 - 133/8,5 - 130/8 a barátom pedig egy 127/7-et (cm/kg). Pontyból egy darab akadt a horgunkra, egy 2 kiló körüli. Végeredményben egy nagyon sikeres horgászatot zártunk tegnap. Minden horgásztársamnak ajánlom a tavat, aki a jó fogás reményében letudja küzdeni a távolságot.

Még pár szó a tóról

Kavicsbánya tó, kemény mederrel. Vízmélység 1-3 méter. Minden nap nyitva van 24 órát, tehát éjszakai horgászat is lehetséges. A tónál nincs mód semminemű vásárlásra, viszont a falu úgy 600 méterre van, ahol bevásárolhatunk.

Hozzászólás(ok) 48 hozzászólás
Hozzászóláshoz regisztráció / bejelentkezés szükséges.