Nyári balinozás
- 2022.08.15., avanember 10

Nálam a nyár egyik slágerhala a balin. Szeretem, mert sportos, sok van belőle és amikor odavág az semmihez sem fogható.

Rapid peca a Sári zsilipnél
- 2022.05.04., avanember 70

Gondoltam egy vadat és leugrottam munka előtt hajnalban Dabasra. Az út körülbelül 20 percet vesz igénybe, ami nem is vészes. A tilalomnak itt is vége, így gondoltam pergetek egy kicsit a zsilipnél és az előtte elterülő csendesebb területen. 1,5-2 órát voltam kint és elég jóra sikeredett.

Dömsödi övcsatorna
- 2022.05.02., avanember 160

Ezúttal a szokásos dömsödi versenypálya volt a cél, hiszen május 1-e van. Vége a pergetési tilalomnak, lehet rablózni végre rendesen. A pályát már egy héttel előtte láttam autóból, így nagy meglepetésre nem számítottam. Igazi pecaidő, keszeg dömping, balin parádé.

Egy hirtelen jött jó kis sügerezés
- 2022.04.30., avanember 30

Már nagyon vártam, hogy feloldják a tilalmat itt az RSD-n, mert a legutóbbi években szinte csak pergettem és emiatt jóval távolabbi vizekre kellett mennem, ha szerettem volna halat látni. Végre most már itt, a közelben is tudok csukázni, sügerezni, balinozni.

6 csuka, 7 balin
- 2022.04.28., avanember 40

Igen, bizony ilyen napok is vannak. Már kora reggel a levegőben éreztem, hogy ez egy jó nap lesz, de persze ezt sokszor érzem és mégis betli a vége. Ezúttal nem így volt. Hajnalban elindultam a Kunsági-csatorna felé. Épp világosra szerettem volna ott lenni.

Kiskunsági-főcsatorna újsolti szakasz éjjel
- 2020.06.19., avanember 110

Nem bírtuk elengedni az előző horgászatkor átélteket és újra ellátogattunk az újsolti szakaszra. Ezúttal éjjeli horgászatot terveztünk. Kicsit bennünk volt a félsz, mert az előző napokban jelentős mennyiségű csapadék esett és szárazon sem volt egyszerű megközelíteni a helyet. Az élmény, ami várhatott ránk, felülírta félelmeinket. Nem csalódtunk most sem.

Kiskunsági-főcsatorna újsolti szakasz
- 2020.06.19., avanember 90

Egy hét tervezgetés után újra leugrottam a csatornához egy barátommal. Az idő jónak ígérkezett, kegyeibe fogadott minket a természet. A kezdeti nehézségek után életünk egyik legjobb horgászatát zártuk.

Minden horgász jó hóhérnak, nem?
- 2020.06.15., avanember 10

Történt, hogy befejeztem a kockatavi horgászatot kb. két hónapja és váltottam vadvízre. Ez eddigi életem egyik legjobb döntésének bizonyult. Több süllőt fogtam és ettem meg, mint bármikor. Több élmény és impulzus ért, mint az összes eddigi kockatavi horgászataim alkalmával. Azonban van a dolognak egy roppant árnyoldala is, melyről nem nagyon beszél senki.

Harmincas-csatorna
- 2020.05.15., avanember 230

Egy újabb vizet szemeltem ki magamnak, nevezetesen a XXX-as csatornát. Már napokkal előtte szemrevételeztem a terepet, hogy ne a horgászat hajnalán érjenek váratlanul a dolgok. Ha van birodalma a törpeharcsáknak, akkor ez tuti az.

Fűzvölgyi-csatorna
- 2020.05.15., avanember 210

Ezúttal a számomra oly kedves Kunsági-csatorna mellé indultunk horgászni egy barátommal. Nevezetesen a Fűzvölgyi-öntözőcsatornát látogattuk meg, amely a Kunsági-csatornából indul. Már nagyon vártam a napot, előző este alig bírtam elaludni, tervezgettem, hogy mit-hogyan fogok csinálni. Végül csak sikerült belealudnom olyan 23 óra felé. 3:20-kor már úton is voltam a vadregényes víz felé.