Amit a horgászatról tudni érdemes! Kezdőlap...Regisztráció, belépés a közösségbe
horgászattal kapcsolatos cikkek, írások horgászatkezdőlaphorgászatírásokhorgászatképgalériákhorgászatreceptekhorgászathazánk halaihorgászatmenü vége
bojli
bojlis horgászat horgászatvendégkönyv (3033)horgásztavakfórum (1599)horgásztavakapróhirdetés (0)horgásztavaktagok (3507)horgásztavakhonlap ajánlása ismerősnekhorgásztavakmenü vége
bojlikészítés, tippek-trükkök
aktuális fórumok aktuális fórumok HirdetményekFeederBojlis csapatFejlesztések

Némedi tó

Írás nyomtatása Az írás küldése barátodnak Kedvenc írások közé! A tó honlapja
Horgászat - horgásztavak, Pest megye
Szerző: avanSzólj hozzá! (0)
Horgászat: 2008. augusztus 30.
Kelt: 2008-08-31

Egy hosszabb kihagyást követően végre összejött egy újabb horgászat. Ezúttal a Dunavarsánytól pár kilométerre található Némedi tó volt a célunk. A horgászat egy kicsit kalandosan kezdődött, de ez sem tudta elvenni a kedvünket.

Érkezés

Hajnali 4 órakór nekivágtam édesanyámmal az útnak, mely szerény becslésem szerint sem tarthatott volna tovább, mint 35-45 perc. A közbejött probléma miatt, ez a pár perc 5 órás úttá alakult. Történt ugyanis, hogy 4:38-kor elértük Dunavarsányt, majd arra lettünk figyelmesek, hogy az autó megállt! Elakadásjelző, kiszállás. Mondtam anyumnak, hogy próbáljon indítani, de észrevettem, hogy ömlik a benzin az autó alatt. Telefonálgattunk párat, majd a szerelő, aki előző előtti nap szerelte az autót, közölte, hogy összekapja magát és indul. A köztes időt nem írnám le, mert roppan unalmasan telt, csak az tartotta bennünk a lelket, hogy a szerelőember a helyszínen úrrá lehet a problémán és majd mehetünk tovább horgászni. 8 óra felé már kicsit elkeseredtünk. 9 óra körül az ember megjelent a helyszínen és megjavította a kocsit (Ford Focus kombi). A tóhoz pontban 10 órára értünk. A hajnali időszak így sajnos kimaradt.

A tó

Véleményem szerint az 1-es tó, ahol mi is horgásztunk 3-4 ha lehet. Egészen szép táj övezi a vizet. A tó végében találtunk magunknak egy megfelelő helyet, ahol még a nádas is viszonylag sok volt. Olajfa és akác volt a jellemző növény a parton. A part kényelmes, nem lejt nagyon. Legalábbis azon az oldalon, ahol mi voltunk. Szemben volt egy két meredekebb rész. A horgászállások autóval megközelíthetőek, de leginkább a tó jobb oldala (a büfé felöl nézve). A másik oldalon már jóval nagyobb a fű és a gaz. Nehezebb autóval mozogni. A napijegy: 2800 Ft (felnőtt) és 1800 Ft (gyerek). Anyunak egy gyerekjegyet vettünk és így fenekezhetett egy bottal. A tóhoz lehet vinni kutyát is és bográcsozni is szabad. Az 1-es tóban békés, illetve rabló halak vannak. A mellettünk ülő horgászcsalád pergetve fogott egy rablót (nem láttam milyen fajta sajnos) és 1 db pontyot is. A rablás folyamatosan jelen volt, néha 1-1,5 méterre előttünk. Szerintem a víz igen alacsony, 30 centi és 1 méter között volt. (ahol mi voltunk legalábbis)

Kapások

Sajnos a hajnali és reggeli időszakról nem tudok most nyilatkozni. A maradék időben igazából csak pár kapás volt és azokról is lemaradtunk jószerével. Próbáltunk többféle csalit, de egyikre sem jöttek a halak sajnos (Lucerna, kukorica, csonti, epres pellet, tigrismogyorós pellet, borsó). Egy kivételesen nagy, de elmulasztott kapása anyumnak volt sajtkockára. Mindegy volt merre és mekkorát dobunk. Mondjuk az a pár kapás, ami volt az a közelben történt. 3-4 méterre bent, fenekezővel.

Összességében

Mivel teljes mértékben nem tudtam horgászni így most ezt a tavat nem értékelném a megszokottak szerint. Én adnék neki egy újabb esélyt és valamikor újra felkeresem a helyet.

A cikkhez tartozó képek (7 db) megjelenítéséhez regisztrációra van szükség!

Írás nyomtatása Az írás küldése barátodnak Kedvenc írások közé! A tó honlapja

Kapcsolódó cikkek
Kapcsolódó cikkNémedi tó 2009
Kapcsolódó cikkNémedi tó újra

Ehhez az íráshoz még nem érkezett hozzászólás!
Esti horgászatok!

regisztrációRegisztráció
elfelejtett jelszóElfelejtett jelszó

Horgásztó-sorsoló
Nem tudsz dönteni, hogy melyik tóra menj horgászni?
Sorsold ki!

Szolunáris naptár

Libra ? Oz ? Gramm
Ha nem tudod a botod dobósúlyát grammban, mert librában, vagy oz-ban van megadva, akkor írd be az alábbi mezők valamelyikébe a libra, vagy oz értéket!
Libra
Oz

Egyedi, fényképes ajándékok karácsonyra
©2007 Ablog.hu - Horgászkalandok a horgászat szerelmeseinek!, Készítette: klimits, avan | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat | Powered by World Weather Online